בס"ד
מתלבטת מה עדיף להיות איתו בקשר
ואולי להתפשר על החינוך
או לנסות לחנך אותו
ואולי להסתכן בפגיעה בקשר…?
כשהגעתי למירי הול זה כבר היה אחרי הרבה ניסיונות נפל. הבן שלי היה בן 13 והוא איתגר אותנו ברמות אחרות. כולם אמרו לי שאני חייבת לוותר ולעצום עיניים, ורק לחבק ולחזק. חיזקתי וחיבקתי ו…התרסקתי! כמה אני יכולה לחבק? אני אמא! יש לי תפקיד! הרגשתי שאני מזניחה את הילד שלי שאני פושעת!
כולם אמרו לי שזה מגיע ממקום של בושה כלפי העולם ואי נעימות ואני צריכה לעבוד על זה
אני ידעתי שלא! לא נכון!!!
מירי הנדירה פתחה בפני שער לחיים אחרים, לדרך חינוך סלולה וברורה
שלובת זרוע לכל כך הרבה חום ואהבה.
אצל מירי לא רק שזה לא סותר
זה משלים, זה חובה, זו זכות.
מירי יקרה ישלם ד' פועלך אני מקוה שכל אמא בישראל תזכה לשמוע ממך את הדברים הקריטיים הללו!!!
אמא של נתי
בשל קושי מסוים שהיה לנו עם אחד הילדים ,חיפשנו יועצת כלבבנו,
קיבלנו המלצות חמות על מירי הול, אבל אחרי שנפגשנו איתה ראינו שהמציאות עולה על כל דמיון!
ניתוח הבעיה היה חד, מקצועי, ברור ומקיף
ראינו שהיא באמת מבינה את הבעיה, והיא סללה לנו דרך ברורה, ידענו בדיוק מה עלינו לעשות
בכלל, מירי אנושית,נעימת שיחה ומרתקת והעיקר אכפתית!
הרגשנו שהבעיה שלנו זאת הבעיה שלה!
מירי היתה ממש חלק מהתהליך, לבקשתנו היא דיברה עם הצוות החינוכי,
נתנה לנו המון כח ועידוד וליוותה אותנו בכל התהליך יד ביד עד הפתרון ב"ה
כיום, רק כמה חודשים אחרי וכאילו נולד לנו הילד מחדש.
מירי,
ישלם לך ה' וירעיף עליך מלא חופניים טוב
ותזכי רק לנחת יהודית אמיתית מכל צאצאיך
מעריכים מאד מאד!!!
ההורים של יוסי
הגעתי למירי עם בעיה חינוכית של אחד מילדיי
מירי הקשיבה לי והסבירה לי שכדי להצליח בחינוך מול ילד
ההורה חייב להיות מותג.
במהלך תקופה היא הדריכה אותי מה זה להיות מותג
ואיך עושים את זה בפועל.
בתחילה חששתי, זה לא היה לי קל
אבל לאחר תקופה קצרה ממש
ראיתי בעיניים כמה היא צודקת,
השינוי היה חד כל כך שאי אפשר היה לתלות אותו בשום דבר אחר!
ובמקביל הצטרפתי לקורס שלה
וחל שינוי בכל מערכת היחסים שלי עם עצמי,
שלי עם בעלי ושלי עם ילדי.
יום אחד ד' שלח לי ממתק:
ביתי הנשואה שחה לי שהילדים סיפרו לה שאמא רגועה יותר
הבית אחר, נעים יותר וטוב יותר לחיות בו.
ממליצה בכל לב לכל אמא
אמא של שמואל
כמנהלת ביס אני יכולה לתאר את המהפך העצום שחוללה השיטה של הגב מירי הול בסמכות המורה בבי"ס. אני אתמקד בשתי תחומים עיקריים
1. בהבנה העמוקה של המורה בסמכות שלה
ובאיזה מתנה היא מעניקה לתלמידות שלה דווקא מתוך כך שהיא דורשת את הסמכות
ובחכמה היא מוציאה את התלמידה מאזור הנכות נוחות שלה ובונה אותה כתלמידה מן המנין
ולא כאיזה מסכנה שמוותרים לה
2. המיקוד השני, זה בהסתכלות הנכונה של המורה בתלמידותיה
ובאמון האמיתי שהיא נותנת לתלמידה שהיא מסוגלת ויכולה ובהסתכלות הנכונה הזו
מורות שהיו להן תלמידות ממש בעיתיות, הן בהתנהגות והן בלימודים, ברגע שהמורה דרשה מהן התנהגות נכונה מתוך אמון שהיא נתנה בהן
הן הפכו להיות תלמידות נורמאליות, תקניות אפילו תלמידות מטופלות בטיפול פסיכיאטרי
הפסיקו את הטיפול ונהיו תלמידות מן המנין
השיטה של מירי היא הסתכלות אחרת ושונה על נושא המשמעת
זה נותן למורה כח וביטחון מול התלמידות ולא להיות חסרת אונים
הכל הולך אחרת
שליטה מתוך תכנית ברורה
והכל נראה אחרת
יישר כח ואין מילים
גב' חנה וויס מנהלת בי"ס ויזניץ אלעד
מגיעים אלי הורים מסורים,
שמוכנים לתת את טיפת הדם האחרונה שלהם בשביל הילדים שלהם
מותשים, אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים,
אחרי שהם לכאורה עשו את הכי טוב שלהם
אבל בשטח זה לא הביא מספיק תוצאות.
המצב של הילד שלהם לא מספיק השתנה מהותית, בפועל.
העבודה שההורים עשו
שחררה אותם באופן אישי,
הקלה עליהם את הקושי,
אבל הילד שלהם עדיין נמצא,
במקום לא טוב מספיק.
וזה חונק אותם!!!
את יודעת כל כך הרבה
ורוצה לעשות את הכי טוב בשביל הילדים שלך.
בדיוק לכן מחכה לך במייל המדריך שכתבתי במיוחד עבורך.
רוצי לשם, תורידי אותו, תקראי ותתחברי.
תתחברי לילדים היקרים לך
בלי לוותר על החינוך האמיתי!
כי אפשר גם וגם.